PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

KL yang 'GILA' - (11) FOTO Perang air 'water cannon' sudah bermula !

Hujan renyai2 mula turun di KL. Pemimpin Bersih dan Pakatan kini telah bergerak ke Stadium Merdeka bersama-sama kumpulan dari KL Sentral. Trak meriam air melepaskan tembakan ke atas orang ramai di depan Menara Maybank untuk kali kedua - kali ini menggunakan air bercampur kimia dan pewarna biru.

TERKINI JAM 1.55 PM - 2 helikopter terbang rendah di Pudu apabila peserta kembali berkumpul. Tak water cannon FRU menyerang peserta di depan Maybank. 

Ustaz Nik Bakri & Ustaz Marzuki ditahan oleh pihak polis! Kira-kira 1,000 ahli Pergerakan Pemuda UMNO menyertai perhimpunan Patriot bagi membantah perhimpunan haram Bersih 2.0

* banyak tu jer ??









Ambiga memaklumkan 10 anggota bersih akan pergi menyerahkan memorandum kepada Yang DiPertuan Agong dan Khairy tiba di kawasan perarakan. Abdul Azeez menyusul lima minit kemudian.Para penyokong Pemuda Umno dan Kelab Putera 1Malaysia mula berarak dari Jalan Imbi menuju ke Stadium Merdeka.

Kini hujan renyai2 dilaporkan turun di KL. Para pemimpin Bersih sedang bersedia untuk meninggalkan hotel KL Hilton untuk membawa kumpulan peserta dari KL Sentral ke Stadium Merdeka

Hujan renyai2 mula turun di KL. Pemimpin Bersih dan Pakatan akan mula bergerak ke Stadium Merdeka bersama-sama kumpulan dari KL Sentral. Trak meriam air melepaskan tembakan ke atas orang ramai di depan Menara Maybank untuk kali kedua - kali ini menggunakan air bercampur kimia dan pewarna biru.

1 comments:

  1. Anonymous said...

    ramai tak sempat mandi pagi....
    tu pasai depa semboq ayaq sikit kasi bersih........lama sangat dah kotoq.....

    kah kah kah

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |