PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

PANAS BERAPI - Menteri Kg. Milah yang 'bangang' lagi 'bahlol' !

Menteri D'dalam Negara Kg. Milah lantang beritahu media minggu lalu, bahwa 'kotor' itu adalah pertubuhan 'haram' di kampung tersebut. Apa ker bangangnya bapak menteri itu, bila kata 'kotor' itu satu pertubuhan ? Sedangkan satu kampung tahu, sekarang sedang meriah ketua kampung Milah mempromosikan (baca kempen) 'kotor'kan otak sambil tonton video lucah Dato' T.

Apa ker jadahnya, semua kempen-kempen di Kg. Milah nak kena daftarkan sebagai satu pertubuhan ? Kalo gitu kempen larian 1Malaysia kena daftar pertubuhan dulu ker? tu..bahlol namanya bro !

Apa ler malangnya Kg. Milah punya menteri se'bahlol' itu !


Panjang lebar tarbiah dari Mahaguru 58 aku baca. kalau masih tak faham, aku boleh kategorikan diri aku sebagai bangang dan bodoh. Kesimpulan dari tarbiah beliau, ditambah dengan video yang dikepilkan bersama, perjuangan di bawah kafir, perempuan dan kaedah menegur pemerintah wajiblah menurut tatacara Islam. Noktah.

Jikalau perhimpunan Bersih 2.0 itu HARAM, maka perhimpunan dan perarakan anjuran PERKASA dan PATRIOT juga HARAM. Hukum Islam, tiada siapa pun yang boleh 'dikronikan'. Salah tetap salah.

Cukup muak dengan PERKASA, cukup muak dengan style gangsterisme Pemuda UMNO dan cukup muak dengan BERSIH 2.0. Sampaikan berita pasukan bolasepak Harimau Malaya sudah tidak penting di Buletin Utama lagi.

Kalau hidup menyusahkan orang, lebih baik kalian mati dipijak masa kecil dulu.

Sesiapa sahaja yang berhimpun, melakukan provokasi dan berarak pada 9hb Julai nanti, diharap pihak polis dapat lakukan sesuatu.Sesuatu yang akan diingat sampai bila-bila.

Pihak kerajaan dan menteri juga diharap usah terlalu mengeluarkan kenyataan-kenyataan poyo dan mencabar rakyat. Percayalah, tidak pernah ada kemustahilan senario kejatuhan kerajaan melalui jalanraya boleh berlaku di Tanah Melayu.- sumber : harimau menaip


2 comments:

  1. farti said...

    melayu kita syik bergaduh..

    WANG HANTARAN DAN TOMOK!!
    ISU KIT KAT & M NASIR!!

  2. Anonymous said...

    tak taulah pulak warna kuning mentari boleh membakar gerombolan beeennd ni.oleh kerana warna menjadi punca angkara,belum lagi bertentang mata berdebat isu sebenornye.kalaulah warna mentari kuning menjadi ngigau mimpi ngeri,kita tukau seshadu bulan mengambang,sesejuk langit yang membiru,sehijau pepohon yang melambai semerah bunga yang mekar.mau meghoyan beennd ni keakhir hayat.

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |