PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

Kemelut Bersih - Agong saran ke meja rundingan !



SPB Yang Di Pertuan Agong menyarankan agar BERSIH dan kerajaan menggunakan rundingan bagi menyelesaikan suasana yang dikatakan membimbangan. Itu antara kefahaman dari titah baginda.

BERSIH menyambutnya dengan baik malah itulah jalan yang dipilih sejak awal ketika menuntut tranformasi dalam SPR. Namun SPR tidak peduli hinggalah melihat kesungguhan himpunan yang di rancang... Pengerusi SPR menawarkan rundingan... itu pun dicemari oleh kenyataan Timbalannya yang mensifatkan ianya usaha pembangkang untuk menjatukan umNO.

BERSIH juga menemui Ketua Polis bagi mencadangkan cara terbaik untuk melaksanakan demonstrasi dengan aman dan terkawal...Walaupun pertemuan awal tidak berjaya.....BERSIH mencadangkan pertemuan kedua.... Timbalan ketua polis segera membuat kenyataan menutup sebarang rundingan.

Nampaknya memang BERSIH sependirian dengan SPB YDP Agong. Malangya ada polis yang sombong...Kalau polis terus dengan sikap menutup rundingan.. Tak layaklah pakai polis diraja Malaysia ! - sumber/anak sengat

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |