PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

KL yang 'GILA' - (4) Ayuh, kita raikan demokrasi rakyat, tendang boroi merah !



HEBAHAN PENTING ! 
URGENT: Ramai pak polisi SB menyamar sbg peserta demo aman..konon2nya nak berhimpun ptg ni...dalam usaha mengumpulkan mereka ke satu lokasi, padahal nak berkas/perdaya..termasuk utk mengesan lokasi penginapan. sebar info ni!

MARI RAIKAN HARI KENDURI DEMOKRASI RAKYAT

Today 2:00pm at SOGO, Kampung Baru, KLCC, Bukit Bintang, Masjid Jamek dan Dataran Merdeka (Dataran Tahrir Malaysia)

Minyak Naik Harga,Gula naik harga dan apa yang kita tak tahan ialah bila harga makanan juga turut naik melambung dengan menjulangnya naik harga tarif elektrik. Nampaknya kerajaan gerombolan sengaja nak Mencabar kesabaran Rakyat! 

Nampaknya Kerajaan Gerombolan sengaja nak mencabar Suara Marhaein! Nampaknya Kerajaan Gerombolan sengaja nak mencabar kebangkitan Golongan Proletarian! kata nya kita tak sama dengan mesir,tunisia,libya dan yaman.Tapi hari ini mari kita buktikan kuasa kita!

Ayuh bangkit Malaysia! sampai bila nak di bodohkan! sampai bila kita harus hidup susah sedangkan para pembesar sedang seronok - seronok dengan segala kemewahan. Mengapa kita yang harus menanggung kesusahan dan penderitaan.

Ayuh kawan! Hari ini, 9 julai kita tunjukkan solidariti kita agar kita tidak di perkotak - katik kan lagi! Oleh itu kita punya hak untuk memilih! jadi jangan tipu pilihan kita! sudah pastinya pilihanraya akan di jadikan medium untuk terus berkuasa kerana kita tahu pilihanraya adalah jalan penipuan dari pihak regim, apa yang pasti si penzalim akan terus berkuasa melalui medium pilihanraya! 

JOM TERAJANG REGIM JATUH KE BAWAH DAN GERAKKAN KUASA RAKYAT SEBAGAI TERAS PEMERINTAHAN BERASASKAN SUARA PROLETARIAN! HIDUP REVOLUSI!

1 comments:

  1. Anonymous said...

    Ayuh gagalkan rancangan penyamun...mari bersama bersihkan kekotoran di muka bumi Malaysia angkara BN/UMNO sekarang

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |