PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

Bersih perlu tagih janji PM - Jadilah pendesak yang hebat !

BERSIH 2.0 tiada pilihan lain. Melainkan DESAK Najib. Desak PM kotakan kata-katanya pada 3hb. Julai yang lalu. Jangan jadi pembohong. Pemimpin pembohong, lama-lama nanti takut jadi 'pencuri' ! Ingat..rakyat bukan buta, dan bodoh. Di bawah ini aku quote semula apa kata Najib beberapa hari lalu,
Najib berkata pihaknya sanggup sediakan stadium untuk mereka berkumpul tetapi kenapa mereka memilih demonstrasi jalanan.

“... mesti ada niat lain. Kalau mereka daripada awal kata nak berkumpul daripada pagi hingga malam di stadium dan balik dengan baik, saya percaya pihak kerajaan tiada halangan. Kumpullah di stadium, berpekiklah sampai tak larat... buatlah, tidak menjadi masalah tetapi jangan buat demonstrasi jalanan kerana ia boleh mengundang risiko yang amat berbahaya kepada negara,” - Najib Razak - (sumber-TheMalaysiaInsider)

Bersih 2 telah memilih Stadium Merdeka kerana kedudukannya yang strategik akan memudahkan rakyat untuk menyertai perhimpunan aman itu. Pengerusi Bersih Ambiga Sreenevasan dan ahli jawatakuasanya telah menemui Ketua Polis Negara Tan Sri Ismail Omar di Bukit Aman kelmarin, seterusnya menegaskan agar Perdana Menteri Najib Razak untuk campurtangan dan memberi arahan kepada pengurusan Stadium Merdeka untuk mengeluarkan surat kelulusan kepada Bersih menggunakan stadium itu, sabtu ini.

(*) Mesej baru diterima - 2 kereta sahabat dari utara diarah berpatah balik setibanya di satu sekatan jalanraya. Setelah semua IC diperiksa, dan kenderaan digeledah, arahan untuk berpatah balik dikeluarkan pasal alamat IC tak ada tulis tinggal di KL. Lawak !! Habis tu kalau yg kerja di KL, tapi alamat IC tetap guna alamat kampung di Kedah macamana ? Kesian sahabat tu, kena patah balik.


3 comments:

  1. reshe said...

    maybe ada yg nak didedah kan Anwar..tue la najib gelabah

    TERPANAS SAAT INI!!!:
    CONTEST!!PERLUMBAAN MALAM!!
    SHOW BERSAMA BAND INCUBUS!!!

  2. admin coffeemania said...

    salam wak,

    siakap senohong, gelama ikan duri,
    bercakap bohong perangai perdana menteri.

  3. Anonymous said...

    najib hanya layan tukang jilat kaki dan bibir dia saje.yg lain g mampos ujar beliau

    1.Lelaki Jepun Pecah Rekod Dunia Sekali Lagi Dengan Makan 69 Hot Dog
    2.Basikal Berjalan Pertama Di Dunia(Apa Ni!!??)
    3.Lens DSLR Untuk iPhone

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |