PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

Pra Bersih 2 - Benarkah ini berlaku ? Satu fitnah atau realiti untuk KP PAS ?


Jika benarlah..ini yang terjadi ? Ada sesiapa boleh maklumkan kesohihan cerita ini ? Wak tak ada no telefon dia. Pastikan ia bukan jadi FITNAH. Dari cara ayat, tka mungkin itu kata-kata dari seorang Ketua Pemuda PAS Pusat.

via FB Nasrudin Hassan (Ketua Pemuda Pas Pusat) : M'sia negara polis. Mereka gagal temui saya, pagi ini mereka ambil ayah saya di kampung dan sekarang sedang di tahan d balai polis BTR Keratong. Tamadun apa ni ? Polis macam cilaka! Surupe gangster plak. Sama macam Shark KL Gangster. Tak dapat Malek, dok belasah mak Malek kat kampung.

Bermula siang tadi sehingga Sabtu ini, seorang demi seorang, sekumpulan demi sekumpulan manusia bakal meninggalkan kampung halaman masing2...ya, mereka tidak banyak bicara, mereka tidak menonton Buletin utama etc..mereka hanyalah warga desa dan kampung yang sudah lama berazam memenuhi KL Sabtu ini..adalah mustahil utk membatalkan tiket ketika ini. Kpd rakyat malaysia, doakan keselamtan dan ketibaan mereka ke KL..amin.

1 comments:

  1. mr edz said...

    eh.. itu kampung aku tu..

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |