PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

KL yang 'GILA' - (10) Mat Sabu di tahan ? KJ belum muncul !

TERKINI ! - Demonstrator PATRIOT mula membentuk group di Jalan Bukit Bintang sekarang. Namun KJ masih belum muncul. Penyokong BERSIH kini sedang membentuk group yg semakin besar apabila 2 group sebelum ini telah bergabung, dan kini 2 group sedang bergerak untuk membentuk 'tsunami' BERSIH yang semakin besar. Kelihatan Dr. Mohd Hatta ketika bersama penyokong yg sedang bergerak ke Stadium Merdeka.



Polis mengesahkan seramai 540 orang telah ditahan setakat ini. setakat ini dilaporkan Mat Sabu, Timbalan Presiden PAS telah ditahan tetapi belum disahkan lagi.

FRU dilaporkan mula melepaskan lagi gas pemedih mata dan water cannon ke atas peserta di laluan Puduraya. Lebih 500 Pemuda Umno dan Kelab Putera 1Malaysia berkumpul di hadapan BB Plaza, Jalan Bukit Bintang dan mengedarkan baju Patriot berwarna merah secara percuma. Mereka mula berarak dari Jalan Imbi menuju ke Stadium Merdeka sambil menyanyikan lagi, "Inilah Barisan Kita." Ia diketuai Ahli Jawatankuasa Pemuda Umno Pusat, Lokman Adam. Kelibat Khairy dan Abdul Azeez tidak kelihatan. Dilaporkan polis melepaskan bom pemedih mata dan ramai yang pengsan dan ada yang lari mencari perlindungan di bangunan Bursa Malaysia berhampiran Maybank / Pudu.

0 comments:

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |