PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

KL yang 'GILA' - (7) Gas pemedih mata telah diletupkan di KLCC

Lebih 100 tangkapan telah di buat oleh pihak polis. Penutupan 100 % jalan-jalan berisiko termasuk jalan Hang Jebat, dan kawalan paling ketat di jalan stadium memperlihatkan suasana KL menjadi kawasan dan daerah polis hari ini. Berita lanjut akan menyusul. Terus bersama kami di channel Cover It live untuk mengetahui gambaran terkini Himpunan Rakyat Bersih dari KL. 


Tangkapan secara rambang telah bermula di KL Sentral pada jam 10.30 am. Semua penumpang LRT di lorongkan terus ke dalam trak polis yang sedia menanti di luar. 


Macam kambing turun dari reban, dibuat mereka pada rakyat.  Turun jer terus naik lori dan di bawa ke balai. KL yang GILA !


sumber foto : Ajijoi FB



"Dari diam diri kita mula simpati.. Dari memerhati kita mula membenci..
kita bukan bodoh sehingga tidak boleh menilai..Layan rakyat bagaikan melayan penjenayah..Ramai 'atas pagar' mula timbul keyakinan bahawa BN patut berundur dari kerusi kuasa kerana sudah hilang budi dan cara sebagai pemerintah yang terhormat" Dr Mohd Asri.



:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |