PANAS BERAPI HARI INI :: albanjari Online's Feed ::

:: EDISI BUKAN BIASA-BIASA :: TUNGGU PAPARAN 2016

KL yang 'GILA' - (17) Tumbukan 'knock out' untuk Patriot dari BERSIH 2 !





Takut giler aku bro..! Takut kapunden bila baca cogankata 'ganaz' gitu. Perh..!! Mau 3 hari aku demam nih !! Kah..kah..kah !!


Dengar cakap, ganas giler bro ! Setakat 200 meter jer boleh pergi, baik kunyah tosey lagi baik. PERKASA jugak yang cerdik, siap boleh pekena teh tarik 2-3 kole di restoran dekat stadium Titiwangsa sambil tonton tv. Kesian aku tengok geng Patriot ni. Depa ni daftar ROS ker? Ker pertubuhan haram jugak ? Takpa..lain kali cuba lagi, mayb BERSIH 3 boleh dapat langkah jauh sikit, dari 200m ke 400m lompat berpagar kot pulak. Jiwa kental taik kucing !! 



Tahniah BERSIH. Anda semua (peserta himpunan aman ini) memang hebat ! Tolong jangan bandingkan kehebatan rakyat yang menjunjung BERSIH dengan rakyat Pat'turot' di atas. Tak terjangkau akal bro ! Jauh sangat. 

Perhimpunan aman Bersih 2.0 yang dikucar-kacir dan dihuru-harakan oleh pihak polis telah mendapat liputan meluas daripada media-media utama negara luar. *Liputan yang diterbitkan mereka merupakan berita daripada pandangan masyarakat luar mengenai apa yang benar-benar berlaku dan dilaporkan tanpa memihak kepada mana-mana. Jauh berbanding dengan media utama negara yang lebih suka memburuk-burukkan sesuatu yang selain daripada kerajaan. Liputan-liputan tersebut antaranya boleh diikuti di Al-Jazeera, CNN, BBC dan Reuters. (dari Cina Islam).



FOTO PALING COOL !
Lepas bergasak, shakehand 
settle bro .. !
Ini gambar paling cool ..
Kita tak sombong dengan polis !

foto ehsan wartamaya.
** nak tunggu apa cerita pencacai umno malam ini ! Bukan apa..nak tambah gelak dari persembahan lawak paling murah diberikan oleh team pat'turot ! 

2 comments:

  1. dison said...

    Bawah tue memang stylo.. ;)

    BERITA SENSASI BERSIH 2.0!!:
    SENARAI NAMA ORANG YANG DI TAHAN !!
    LAPORAN DETAIL DARI 7.45AM- SEKARANG!!

  2. toyolkiut said...

    media tv bg promosi free, klau x, xde nya seramai ni pegi phimpunan tu, jauh lbh ramai dr yg dtg tngak bola final atau pd hr merdeka..

    terima kasih kt depa ye..

:: blank ::

..

albanjari ONLINE blog :: NEW Followers

:: List Blog ::

:: albanjari Online 40's Blog List Update ::

:: Kepada rakan blogger yang mahukan blog disenaraikan di bloglist ABO sila tinggalkan url blog sahabat di ruang shoutbox wak di bahagian sidebar untuk tindakan. Makluman

:: New 30's bloglist@ABO ::

:: Editor albanjari online ::

Semua tulisan di blog ini sekadar mewakili pandangan peribadi penulis. Menulis blog sejak 2006. Mantan Presiden Sekretariat Blogger PAS Perak. Penulis juga seorang ahli bersekutu untuk group Media Perak. Jawatan akhir di dalam politik - Setiausaha Politik.

:: SketsaPRU13@albanjari online V2 |